Care este politica de retur?
Produsele E-Cloth se pot returna in aceași stare inițială, excelentă ( sigilate, neutilizate ) în termen de 14 zile.
Valoarea bunurilor va fi restituită în 10 zile lucrătoare de la momentul primirii bunurilor de la dumneavoastră.
Pentru rapiditate vă recomandăm să utilizați pentru retur aceași companie de curierat rapid dar puteți utiliza și alte companii de curierat în România.
Am primit în colet un produs defect sau rupt? Cum procedez?
Coletele cu produse E-CLOTH se livrează la domiciliu prin curierat rapid. Pentru a se exclude posibilele neplaceri (furturi și produse deteriorate) din culpa terțelor persoane este necesar ca în momentul primirii coletului cu produsele comandate, să-l receptionați în prezenta curierului astfel:
*Coletul trebuie să fie examinat vizual să nu fie desigilat, deteriorat, umed etc.
În cazul în care coletul a suferit deteriorari, vă rugăm să faceți o sesizare explicită,
în scris, în 2 exemplare, care va fi semnată și de
curier, iar În borderoul unde se semnează de primire se specifică, dacă este cazul,
«starea» coletului primit (ex. Rupt, desigilat, umed, etc.).
Un exemplar se pastrează la dumneavoastră și se transmite scanat prin mail la sediul Companiei.
Dacă bunul prezintă defecțiuni și au fost comunicate în scris Departamentului de Relatii cu Publicul în 48 de ore de la data primirii coletului, E-Cloth România va organiza un transport special pentru colectarea produsului sau produselor defecte. Valoarea sau schimbul bunurilor va fi restituită în 7 zile lucrătoare de la momentul preluării bunurilor de la dumneavoastră.
Am primit alte produse sau comanda este greșită? Cum procedez?
Comanda trebuie să fie
verificată din punct de vedere al sortimentelor, cantităților, calității și a concordanței între articolele comandate, articolele facturate și cele existente în colet.
În cazul sesizarii unor diferente (alt produs în locul celui comandat, orice neconcordanță între produsele din comanda plasată și cele din colet), vă rugăm sa ne informați prin mail sau telefonic asupra acestora, în termen de maxim 48 ore de la data primirii coletului.
Dacă această procedura este neglijată, iar în Coletul primit sunt lipsuri și/sau produse deteriorate, dauna va cadea în sarcina dumneavoastră.
Orice sesizare ulterioară celor 48 ore cu privire la existenta diferențelor și solicitarea efectuării de schimburi si/sau retururi se vor efectua pe cheltuiala dumneavoastră.
În cazul în care există orice problemă cu produsele, conținutul coletului sau starea produselor din culpa E-CLOTH România, iar aceste nereguli au fost anuntate în 48 de ore de la primirea coletului, acestea vor fi remediate cat de repede posibil și integral pe costul Companiei.